понеделник, 14 декември 2009 г.

Студено ли ти е?

Започна да ми става студено. На фона на глоблното затопляне даже ми става гузно, че искам да съм на топличко. На теб студено ли ти е? Как се справяш? Аз се завивам с 6 одеяла, ама си е все същото. И книжка взех да чета, ама пак не помага. Предполагам, че всичко е от времето. Не можем да го контролираме, ако иска ще е топло, даже горещо. Ако не - ще изпукаме от студ и след няколко милиона години ще ни размразяват, чудейки се какъв странен биологичен вид сме. Мислиш ли, че може да се случи? Да умра от студ имам предвид. Или това е просто гласът на самосъжалението ми, който се опитва да ме замрази? Аз не съм сигурна. Понякога искам да умра. По - точно да заспя за много много време и като се събудя всичко да е ново. Цял новеничък нов нов свят. Няма значение какъв ще е климатът, важното е, че няма да е същото. Представяш ли си ей такъв живот без болка и без самота, без горещина и без студ? Да няма сълзи, да няма и смях. Ще бъде ужасен живот, нали? Сега като се замисля... нека да ми е студено, докато съм будна. Нали ми е топло, когато спя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар