неделя, 12 април 2009 г.

Брей. Отново безсъние. Не съм се чувствала така от две години. И за да е още по - достоверно чувството си припомних предишното лайно. Започвам да се чудя какво не ми е наред и цял живот ли ще избирам безсънието. Не искам нищо, не ми се прави нищо, не чувствам нищо. Все едно съм изтръпнала и правя всичко механично. Просто си спомням как беше преди, как можеше да бъде и как сега не е. И как винаги съм вярвала, че е възможен един единствен скок. Защо скочих само с единия крак и то в грешната посока? За да не мога пак да спя? Идея си нямам какво да правя!

2 коментара:

  1. В интерес на истината нямаш какво много да направиш. Остава да се опиташ да се насладиш на направеният избор. Безсънието - и при мен нищо не помага. Просто трябва да се примириш с него.
    Всъщност аз нямам съвет за теб. По същият начин и аз направих грешка и сега, години по-късно, продължава да ме мъчи безсъние. Няма начин да се измъкнеш от собственото си съзнание, което е заето от този проблем. Поговори с някого. Ако искаш мога да ти дам Скайпа си да початим. Понякога имам нужда от това. Просто намери правилният събеседник и има голям щанс да се разтовариш макар и моментно. Оффф, ама и аз съм една. Изписах цял роман. Оставям те и ти стискам палци.

    ОтговорИзтриване
  2. скайп: sasi_91 Говоря и говоря, но няма особена полза. Ако можех да забравя...

    ОтговорИзтриване